fredag 4 november 2011

Härligt att se Assistenten så pigg och glad igen.

Men ibland måste hon ta en liten tupplur i kattgaraget på arbetsbordet.Där har hon översikt över över de små lövsamlarna, som jag känner jag måste göra nu, när de härliga höstlöven far omkring.
ps
Jag hittade ett jul förkläde i dag, glad och nöjd gick jag hem och provade det.Oj,oj så töntig jag så ut!Jag hade önskat att jag skulle se lite trevlig ut, som miss Marple ungefär.
Nu letar jag efter något jag kan ha över, så det inte syns så tydlig.
http://www.youtube.com/watch?v=a5_QV97eYqM

3 kommentarer:

  1. Så flott at Assistenten er blitt bra igjen ! Han må da vere frisk og rask nå når han skal passe på alle forberedelsene dine til Juleverstaden !

    Petrineklem

    SvaraRadera
  2. Hej! Får man se det töntiga förklädet? Det kanske bara är du som tycker du ser töntig ut, vi andra kanske tycker att du är jättefin & söt.
    Kram från Eva Linnea

    SvaraRadera
  3. Hej Eva Linnea
    Tack för dina uppmuntrande ord.
    Det är inte förkläde det är något fel på, på mina döttrar är det mysigt.Men jag är liten och rund och inser nu att rödrandigt med volanger är inte helt min stil.

    SvaraRadera